Search:

Type: Posts; User: b15hop; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.20 seconds.

  1. I'm crying in laughter. :'''D Come to think of...

    I'm crying in laughter. :'''D

    Come to think of it he could have at least done this:



    /*
    help me I'm chained to the desk they won't let me leave or even see the sky my family
    thinks im...
  2. I'm not actually surprised. I have a feeling that...

    I'm not actually surprised. I have a feeling that most people would think twice if they properly read and understood both terms and conditions. Maybe someone from BSD could explain why?
  3. LOL!!! :D Maybe that's why I use the binary...

    LOL!!! :D
    Maybe that's why I use the binary blob.
    But yeah, nvidia has nothing to do with Nouveau open source driver. If I was going to get a card on the point of open source I would have gone with...
  4. Replies
    10
    Views
    1,165

    I have never liked cmake. I have had cmake fail...

    I have never liked cmake. I have had cmake fail on me several times. Not my code though, someone elses...
  5. Well I dunno, maybe it's xorg isn't too bad. ...

    Well I dunno, maybe it's xorg isn't too bad.

    Maybe there is nothing to explain?
  6. Yeah well it's not too long ago that I remember...

    Yeah well it's not too long ago that I remember an open source service where you could put a dish on your roof and connect to a neighbour to get free internet. The idea being that everyone bounces...
  7. That's a really good idea. I'm sure the driver...

    That's a really good idea. I'm sure the driver writers already have a good idea as to what drivers are capable of. After all, they have to test their drivers using some kind of in house software of...
  8. What is the status of AMD supporting Wayland...

    What is the status of AMD supporting Wayland anyway?
  9. Possibly both. Though initially I meant the (open...

    Possibly both. Though initially I meant the (open source) drivers.
  10. It doesn't really matter anyway. Firefox will...

    It doesn't really matter anyway.

    Firefox will start encrypting HTML with EME and the web will go from open source to closed source.
    ...
  11. Replies
    43
    Views
    13,027

    Well apparently nVidia support OpenGL ES with...

    Well apparently nVidia support OpenGL ES with their desktop driver. I'm glad there is another option here now.
  12. It's still a pretty damn good binary driver. If...

    It's still a pretty damn good binary driver. If nVidia did supply documentation, then AMD would be left in the dark. I guess a better wayland driver would be in the pipeline too.

    If AMD wants to...
  13. Replies
    43
    Views
    13,027

    Solution is to move to OpenGL ES. EDIT: That...

    Solution is to move to OpenGL ES.

    EDIT: That was a damn good read by the way. Thank you for sharing!!
  14. Pretty much agree with you on this. I'm using...

    Pretty much agree with you on this.

    I'm using Waterfox at the moment, version 28... And I'm considering to find another browser already. I'm watching the direction firefox is heading and I'm not...
  15. Or even some ES 2.0 + tutorials

    Or even some ES 2.0 + tutorials
  16. You mean better than keyboard warrior fanboys...

    You mean better than keyboard warrior fanboys that spread their dribble like it's gospel. Yes me too. :rolleyes:

    It's like car enthusiasts who speak crap about their car(s) and then there is this...
  17. noting that you also stated: So you're...

    noting that you also stated:



    So you're saying they never will but yet they do it already. Contradiction much?
  18. As soon as a wayland binary blob comes over the...

    As soon as a wayland binary blob comes over the switch will be instant!
  19. Replies
    43
    Views
    13,027

    I've heard of OpenGL developers complain a lot...

    I've heard of OpenGL developers complain a lot about D3D. So I kind of feel like he's just all cosy with what he knows and realises he had it easy for so long. DirectX has improved at a rate of light...
  20. I feel like the hardware has moved faster than...

    I feel like the hardware has moved faster than the software for some time now. Why bother making .265 when in 2y time it will probably play back on a phone for less than 1W. I feel like nvidia is...
Results 1 to 20 of 100
Page 1 of 5 1 2 3 4