Search:

Type: Posts; User: olbi; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.21 seconds.

  1. Xubuntu 14.04 and still Radeon HD 5750 and R7 250...

    Xubuntu 14.04 and still Radeon HD 5750 and R7 250 don't work. Wtf is with this shit drivers?! All GeForce works out of the box.
  2. I was installing fglrx and fglrx-ccc, kernel...

    I was installing fglrx and fglrx-ccc, kernel modules are generated and after restart it doesn't work. It is very strange cause in Xubuntu 13.10 all was working fine with Radeon HD 5750.
  3. AMD graphics doesn't work with AMD Catalyst drivers

    Hi guys
    From 7 days I'm trying to run my 2 graphics: Sapphire Radeon HD 5750 Vapor-X and Sapphire R7 250 Ultimate. I'm using Xubuntu 14.04.1 and trying to install 4 versions of Catalyst drivers. But...
  4. Replies
    1
    Views
    544

    PTS 5.2.1 - some bugs in tests

    Hello
    This is compilation of bugs in some tests I was trying to do. All were installed properly in my system. Below is my specification:

    Hardware:
    Processor: Intel Core i3-3220 @ 3.30GHz (4...
  5. Replies
    0
    Views
    424

    PTS 5.2.1 - benchmark games from Steam

    Hi
    I was trying to benchmark games like Portal and TF2, installed in Steam. But when I use: phoronix-test-suite benchmark portal, it run game and nothing happens. The same issue is with tf2. What I...
  6. Show us in benchmark min/max FPS because avg....

    Show us in benchmark min/max FPS because avg. nothing say about preformance. If Ubuntu wins in OpenArena with Windows, and you say it is very good than I have no more comments about you test...
  7. Michael, pls add to phoronix min and max FPS,...

    Michael, pls add to phoronix min and max FPS, because showing avarage FPS is so noobish form of test. Why this simple feature couldn't be added since 2008?!
    I was stoping using phoronix to testing...
  8. LOL, this test doesn't proof anything. It only...

    LOL, this test doesn't proof anything. It only tells that drivers under Linux are crap and shit. You could use even OpenBox and it could be same results.

    And why are you doing test with games that...
  9. So the AMD CPU for 2014 year will be last which...

    So the AMD CPU for 2014 year will be last which are worth to take into Linux.
    Bye, bye AMD and welcome low end Intel :)
  10. Replies
    3
    Views
    2,125

    There isn't tests with SSD, i.e. Intell SSD...

    There isn't tests with SSD, i.e. Intell SSD 330/520, Zalman F or Kingston V+200. And where are GPU tests?
  11. Replies
    23
    Views
    5,561

    But Nexuiz si going to be on XBox 360, PS3 and PS...

    But Nexuiz si going to be on XBox 360, PS3 and PS Mobile, Steam. Xonotic is only on Desura, but it is a good way for pupularity this game.
  12. Replies
    11
    Views
    5,261

    And now let Intel will add only a good driver...

    And now let Intel will add only a good driver management manager, as it is under Windows and you can use their drivers :D
  13. Replies
    39
    Views
    8,918

    I can't understand it. Mesa has so great support...

    I can't understand it. Mesa has so great support from Intel, Red Hat and others big giants of IT, and they couldn't implement 3 years old specs, where nVidia and AMD could do it in so short time....
  14. Replies
    33
    Views
    9,180

    So we are waiting :D

    So we are waiting :D
  15. Replies
    33
    Views
    9,180

    On the official there ins't any binary driver for...

    On the official there ins't any binary driver for Linux now. Look self:
    http://www.nvidia.pl/Download/indexsg.aspx?lang=eng
    So don't write in news, that it is supported.
  16. I will be there with OSWorld Team...

    I will be there with OSWorld Team :D Some1 else?
  17. Replies
    45
    Views
    13,903

    Amazing. But price for it isn't so cool :P I know...

    Amazing. But price for it isn't so cool :P I know that ppl who need power buy this CPU, but other should be grateful for Core i5 or Core i7 :)
  18. Replies
    12
    Views
    3,653

    Glossy display is ugly. This notebook for me is...

    Glossy display is ugly. This notebook for me is out of range :) I need mat.
  19. Replies
    12
    Views
    3,470

    I said it - Intel sucks now and it didnt change...

    I said it - Intel sucks now and it didnt change until they have same drivers like AMD and NVIDIA actually. Sic! is that that people from marketing dont see needed for OpenGL 4.x cause users dont need...
  20. Replies
    63
    Views
    18,278

    OMG, which idiots running Ubuntu on Pentium II or...

    OMG, which idiots running Ubuntu on Pentium II or VIA C3? OMG, ppl are weird ...
Results 1 to 20 of 26
Page 1 of 2 1 2